Process för återlämning

Steg 1:

Skicka e-post till [email protected] och begär ett Return Merchandise Authorization (RMA) nummer inom 14 dagar efter du mottgait ditt paket. Observera: återlämning kommer inte att accepteras utan RMA-nummer. RMA nummer löper ut 14 dagar efter det datum de skapats; återlämningen kommer inte att accepteras om det tas emot efter efter den tiden löpt ut.

Steg 2:

När RMA skapats, kommer du att få vår postadress dit du ska skicka din retur. Bifoga en kort notering där du beskriver anledningen till att du returnerar varor och skriv ditt RMA # på utsidan av sjöfartspaketet. Viktigt: För din säkerhet, skicka din retur genom ett fraktbolag som kan spåras ex EMS, USPS, FedEx eller UPS. Vänligen håll reda på ditt sändingskvitto, samt tracking nummer associerat med objektet/n. Vi kan inte garantere återbetalning för returer som skickas via en icke-spårbar fraktmetod.

Steg 3:

När vi har mottagit returen, kommer ditt ärende att behandlas inom 5 till 7  arbetsdagar. Krediter bearbetas efter bekräftelse och kontroll av varan. Du kommer att ta emot ett e-postmeddelande som bekräftar din retur och att den behandlas. Vänligen observera att krediter behandlas efter den ursprungliga kostnaden som betalats för varorna. Frakt och hanteringsavgifter återbetalas inte.